לתיאום ייעוץ חייגו072-3207842

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

איפה אני נמצא?

ניתוח מחיצות וקונכיות באף

ניתוח מחיצת אף וקונכיות

לרוב, אנשים שמחליטים לעבור פרוצדורה כירורגית של מחיצות וקונכיות באף, הם אנשים אשר סובלים מתסמינים של סטייה במחיצת האף וגם קונכיות מוגדלות, כאשר תחושת החסימה יכולה להיות כמעט מלאה וגם חלקית. הניתוח למעשה, נעשה ע"י רופא מוסמך אשר מפריד את הרירית וחושף בו את הסחוס וגם את עצם המחיצה אשר סוטה, זאת באמצעות חתך עדין – והכל באמצעות אנדוסקופ המאפשר את הניתוח העדין. לרוב, הניתוח הזה לא אורך יותר משעה וחצי והאפשרות האם לעבור אותו בהרדמה כללית או מקומי הינה נתונה להחלטת המטופל בלבד.

לעתים אנו סובלים מקושי בנשימה באף, כאשר הדבר כאמור יכול לנבוע משלל סיבות שחלק מהן הן סטייה של מחיצת האף או הגדלה של הקונכיות כאמור. הפתרון המוצע באמצעות ניתוח מחיצות וקונכיות באף הינו פתרון יעיל מאוד ונחשב למעשה להליך הנדרש ברוב המקרים כאשר המטופל מדווח על קשיי נשימה באף. לאחר הניתוח, המנתח יקבע את הרירית שחתך עם תחבושת שתהיה בתוך חלל האף ואם יש צורך, ניתן גם לתפור את הרירית ובמקרה כזה לא יהיה צורך לשים תחבושת.

הסוף לקשיי הנשימה: ניתוח מחיצות וקונכיות באף

כאמור, במקרים בהם ישנה סטייה בקדמת האף, איכות החיים נפגעת באופן משמעותי, זאת בעקבות קשיי הנשימה הנגרמים עקב כך. הקונכיות, שהם ה-"מדפים" אשר נמצאים בחלל האף – שאחראים על שטח הפנים והגדלתו בחלל האף, יכולים להיות נפוחים כחלק מגודש ונפיחות של הרירית, אשר ממנה מסירים חלק מסוים במהלך הניתוח ובכך למעשה פותחים את דרכי הנשימה ומעבר האוויר בחלל האף.

ניתוח מחיצת אף וקונכיות: החששות, כאב, דימום והחלמה

כמו לפני כל ניתוח, גם לפני ניתוח מחיצות וקונכיות באף עולים חששות כמו הדימום במהלך ולאחר הניתוח, כאבים ועוד. ניתן לומר כי הניתוח לא אמור להיות כרוך בכאב לאחריו, כאשר אם בכל זאת כאב לכם, אפשר לקחת משככי כאבים. בנוגע לדימום, במהלך הניתוח יהיה אמנם דימום קל ולאחריו אולי תיתקלו במעט הפרשות בגוון של דם, כאשר ישנה גם אפשרות לדימום קצת יותר רציני – שבגינו תצטרכו גם לפנות למיון. אם אתם זקוקים לניתוח שכזה, פנו עוד היום לדוקטור קרמר, הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה – ובואו לשנות את חייכם.

הליך מהיר ויעיל: ניתוח מחיצה וקונכיות

במהלך ההכנה לניתוח, אשר יכול להיערך בהרדמה מלאה או הרדמה מקומית, יש צורך בצום של מספר שעות ואם אתם מעשנים, תאלצו גם להיפרד מהסיגריות מספר ימים קודם לכן. ההליך עצמו כאמור, הוא די מהיר ואורך כשעה עד שעה וחצי, כאשר תקופת ההחלמה שתידרש תיארך מספר ימים. אחרי הניתוח עצמו, לא אמורה להיות נפיחות גדולה מדי באף וגם לא כאבים רבים, למעט במקרים מיוחדים. למעשה, הניתוח נעשה באשפוז יום ולאחר מספר שעות אתם כבר אמורים להיות בדרך לביתכם, עם הרבה יותר אוויר שזורם לכם בנחיריים.

ניתוח מחיצת אף וקונכיות: רק אצל מומחים

הניתוח אמנם לא ארוך ולא מסובך כל כך, אך בכדי שלא תצטרכו לסבול מתופעות לוואי (שיכולות להגיע בכל מקרה) יתר על המידה, מומלץ לפנות למומחים בתחום בשביל לבצע את הניתוח, זאת על אף שמדובר כאמור בהתערבות כירורגית די פשוטה. הקליניקה של דוקטור קרמר, הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה, מתמחה בניתוחי מחיצה וקונכיות ובעלת ניסיון רב בעריכת ניתוחים מסוג זה בנוסף לניתוחי אף אסתטיים ועוד.

ניתוח מחיצה וקונכיות

בכדי שנוכל לדעת האם אנחנו זקוקים לניתוח מחיצה וקונכיות, יש להבין בראש ובראשונה במה מדובר. ובכן, הקונכיות הן בליטות אשר נמצאות משני הצדדים של מחיצות האף – בכל אחד מהנחיריים למעשה. התפקיד של הקונכיות הוא להוביל את האוויר אשר עובר באף בזרימה טובה ואיכותית, ללא קשיי נשימה שנגרמים כאשר הקונכיות גדלות והופכות לנפוחות.

בשביל לאפשר זרימה טובה יותר של האוויר באף, פנימה והחוצה, לעתים צריך לעבור ניתוח מחיצות וקונכיות באף שכאמור, ייערך רק במקרים בהם ישנם קשיי נשימה רציניים אשר מפריעים לאורח החיים. במהלך הניתוח יש לציין, כורתים למעשה את אחת הקונכיות (לרוב, לא ייכרתו את הקונכיות למעט מקרים נדירים מאוד) או יותר, כאשר למעשה המטרה היא לסדר את מחיצת האף אשר ביחד עם הסחוס, אחראית למעשה על שמירת מבנה האף יציב. אם המחיצה עקומה או סוטה, נדרשת התערבות כירורגית בדמות ניתוח מחיצה וקונכיות אשר מטרתה למעשה, היא לעזור לנו לסדר את קשיי הנשימה שלרוב נגרמים בסיטואציה שכזו.

אז למה אתם מחכים?

הקליניקה המובילה בארץ
לניתוחי אף ואסתטיקה

צרו איתנו קשר כבר עכשיו:

    קידום אורגני seo קידום אורגני seo