לתיאום ייעוץ חייגו072-3207842

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

איפה אני נמצא?

ניתוח מחיצת אף

ניתוח מחיצה באף

ישנם דברים מועטים ויחידי סגולה אותם ניתן להגדיר בסיסיים לעצם הקיום שלנו, ונשימה היא אחת מהדברים הללו. נשימה ונשיפה באופן חופשי דרך האף הן דבר חיוני לבריאותנו ולהרגשתנו היום יומית. כיום, מי שנזקק לתיקון מחיצה החוסמת את זרימת האוויר, יכול להיעזר בהליך רפואי של ניתוח מחיצה באף, הליך רפואי מתקדם שיכול לשדרג את חיי המטופל מן הקצה אל הקצה; ומי מאיתנו לא רוצה לנהל את חייו על הצד הטוב ביותר וללא מגבלות? בקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה, ניתן למצוא מענה מידי לניתוחי האף השונים, בהובלתה של ד"ר שושנה קרמר, רופאה ומנתחת מומחית בעלת ניסיון של מעל ל-35 שנה בתחום.

אז מה הוא בעצם ניתוח מחיצה באף

הניתוח הוא הליך לתיקון מחיצה עקומה (או סטיה) המאפשר זרימת אוויר טובה יותר דרך האף ועשוי לשפר משמעותית את הנשימה. הוא לא משנה את צורת האף כמו ניתוח קוסמטי, ולא גורם לשינויים או צלקות בפנים. מחיצת האף היא למעשה הסחוס המחלק את האף לשני נחיריים, והניתוח מתרחש כולו בתוך האף, דרך הנחיריים, לרוב מאפשר למטופל לחזור הבייתה ביום הניתוח. לאחר מכן, טבעי שתופיע נפיחות שעשויה להימשך מספר ימים, והחלמה מלאה תושג עד שלושה חודשים מיום הניתוח. אצל מספר רב של מטופלים הניתוח מביא לשיפור משמעותי באיכות החיים, וחל שיפור משמעותי בזרימת האוויר דרך האף.

כיצד לבחור במנתח שיוכל לבצע ניתוח מחיצה באף על הצד הטוב ביותר

כאשר אנו רוצים לבחור איש רפואה מקצועי ומהימן שיטפל בנו, ישנם דברים קריטיים אליהם כדאי לשים לב. תחילה, כדאי לבצע מחקר קטן בכוחות עצמנו על מטפלים, ולזהות למי מהם יש רזומה עשיר של הצלחות בתחום, וחשוב לא פחות, גם כישלונות. לאחר שבחרנו מנתח שנראה לנו ראוי, כדאי להעמיק ולבדוק את הרקע האקדמי ואופן העבודה שלו. לבסוף, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולתאם ציפיות מול המנתח לפני שמחליטים סופית שהוא הבחירה הנכונה עבורכם. ניתן למצוא מענה מקצועי ואנושי בקליניקה המובילה בארץ לניתוחי ואסתטיקה של ד"ר שושנה קרמר, רופאה ומנתחת בעלת ניסיון רב אשר שינתה את חייהם של אינספור מטופלים שכיום נושמים לרווחה.

ניתוח מחיצות האף

נשימה היא אחד התנאים הבסיסיים והחיוניים לתפקוד השוטף של חיינו. מחזור נשימה תקין מרגיע ומפקס אותנו, מחבר אותנו לעצמנו ועוזר לנו להתמודד באופן יום יומי עם האתגרים הניצבים בפנינו. לא מעט אנשים סובלים מהפרעות של קושי בנשימת האף בעקבות סטיה של מחיצות האף, מה שגורם לצורך בהליך רפואי שיעזור וישפר את המצב. ניתוח מחיצות האף הוא הליך רפואי שיכול לשפר פלאים את חיי המטופל, ובאחוזים גבוהים לשדרג את איכות נשימתו. בקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה של ד"ר שושנה קרמר, ניתן לקבל מענה אנושי ומקצועי לניתוחי האף השונים, מניתוחים קוסמטיים ועד רפואיים, ולניתוחים משולבים אשר שינו את חייהם של מטופלים רבים מהקצה אל הקצה.

כיצד מתבצע ניתוח מחיצות האף

מחיצת האף היא הסחוס המחלק את האף לשני נחיריים, והניתוח הוא הליך לא ארוך במיוחד בדרך כלל, בו מתקנים מחיצה עקומה (או סטיה) על מנת לאפשר זרימת אוויר תקינה ואיכותית דרך האף. בשונה מניתוח קוסמטי, הוא איננו גורם לשינויים משמעותיים בפנים ולא לצלקות כאלה או אחריות. לרוב, ההליך נעשה תחת הרדמה מקומית ובסיומו המטופל רשאי לחזור לביתו. בימים שלאחר הניתוח, טבעי שתופיע נפיחות קלה, והחלמה מלאה תושג עד שלושה חודשים מיום הניתוח. לניתוח מחיצות האף סיכויי הצלחה גבוהים ביותר, ומספר רב של מטופלים מעידים על שיפור משמעותי בזרימת האוויר דרך האף לאחריו.

כיצד לבחור במנתח שיוכל לבצע ניתוח מחיצות באף על הצד הטוב ביותר

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה להבטיח שהוא מקבל את הטיפול המסור והמקצועי ביותר מבעל המקצוע מולו הוא מתנהל, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהליך רפואי משמעותי. ישנן נקודות אליהן כדאי לשים לב כאשר אנו רוצים לבחור בעל מקצוע:

  1. מה הוא הרקע האקדמי של המנתח, במה מתמחה ומה היא ההכשרה שלו.
  2. האם למנתח סיפורי הצלחה רבים, או שמא מקרי כישלון. רצוי להיעזר בעדויות כאלה ואחרות מסובבינו או מאתרי האינטרנט השונים.
  3. האם ניתן לקבוע פגישת ייעוץ מקדימה עם המנתח על מנת להתרשם ממנו.

אחת הקליניקות המובילות ביותר בתחום היא זו של ד"ר שושנה קרמר, רופאת אף אוזן גרון שעוסקת בניתוחי אף כבר 35 שנה. לד"ר קרמר יש היסטוריה ארוכה של אלפי טיפולים עבור מאות לקוחות, שרובם ככולם נותרו מרוצים מהליווי האישי, האנושיות והמקצועיות.

להתכונן פיזית ונפשית: הכנת ניתוח מחיצות

כאמור, ניתוח מחיצות לא נחשב לאחד הניתוחים הקשים והמסובכים, אך גם אליו יש להתכונן היטב וחלילה לא לזלזל בבקשות הרופאים, אשר לרוב כוללות צום של מספר שעות לפני הניתוח, אם אתם מעשנים אז תצטרכו להיפרד מהסיגריות לכמה ימים – ולפני הניתוח עצמו, תצטרכו להחליט האם אתם רוצים לעבור את התהליך בהרדמה מלאה או בהרדמה נקודתית. זה לא נשמע נעים, אבל הפרוצדורה הכרחית אם אתם סובלים מסטייה במחיצות וסובלים מקשיי נשימה. ההחלמה לא ארוכה וגם ההתאוששות מהניתוח. לרוב, אם לא מדובר במקרה מיוחד, אפילו לא תצטרכו לישון לילה אחד בהשגחה וכבר באותו יום תחזרו למיטתכם.

ניתוח מחיצות: איך זה עובד?

במהלך הניתוח, בכדי לפתוח את דרכי הנשימה באף, הרופא המנתח יחתוך חתכים קטנים בתוך מחיצת האף ולמעשה יפחית את עודפי רקמת הסחוס והעצם שנמצאים שם. לצורך העניים, בקליניקה של דוקטור קרמר למשל, הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה, ניתן לערוך ניתוח שכזה, כמו גם ניתוח אף משולב ומגוון טיפולים שיאפשרו לכם ממש לשנות את חייכה מן הקצה אל הקצה.

ניתוח מחיצות

ישנם הרבה מקרים אשר מצריכים התערבות כירורגית כזו או אחרת, כאשר גם ניתוחי אף באים בחשבון, בעיקר כשאנו חשים בקשיי נשימה מסוימים אשר נובעים בדרך כלל מבעיה במחיצות האף. במקרה שאתם חווים קשיי נשימה, או לחילופין, תסמינים של כמעט חסימה מלאה של הנחיריים, ככל הנראה תזדקקו להתערבות כירורגית בדמות ניתוח מחיצות אשר בסופו, אתם פשוט תרגישו אחרת לגמרי.

אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר למעשה, ננסה להסביר. במהלך ניתוח מחיצות הרופא המנתח יפריד את הרירית שבאף ויחשוף את הסחוס שהוסתר – וגם יחשוף את עצם המחיצה שככל הנראה סטתה מעט וכך למעשה נגרמו קשיי הנשימה. אם החלטתם לעבור את הפרוצדורה הזו, ניתן לשלב את הניתוח גם עם ניתוח סינוסים או ניתוח אף משולב שכולל גם את הפן האסתטי. אם אתם סובלים מקשיי נשימה, אל תזלזלו בכך, פנו עוד היום לייעוץ ובדקו זאת אצל רופא אף אוזן גרון שמתמחה בכך.

תיקון מחיצה באף: פרוצדורה פשוטה, החלמה מהירה

כחלק מההכנה לתהליך כירורגי יש לקחת בחשבון שנצטרך לבצע הכנה מקדמית. על אף שמדובר בניתוח אשר לא מצריך החלמה ארוכה מדי ולרוב תמצאו את עצמכם מחוץ למיטת הטיפולים כבר באותו יום, עדיין אין להקל בו ראש ויש להתכונן כראוי. מדובר בצום של מספר שעות לפני הניתוח, הכנה מנטלית ואף קבלת החלטה מראש האם תרצו שהניתוח יועבר בהרדמה מלאה או בהרדמה חלקית. אגב, אם אתם מעשנים סיגריות, גם מהן תצטרכו להיפרד למספר ימים לפני הניתוח בשביל לא להקשות על הפרוצדורה.

ניתוחים אצל המומחים: ניתוח מחיצות אף המלצות

בשביל למצוא המלצות על ניתוח מחיצות האף, ניתן לבדוק במנוי החיפוש באינטרנט, או אם בא לכם להשקיע, לדבר עם הקרובים אליכם אשר ערכו ניתוח שכזה ולבקש חוות דעת. אדם הסובל מקשיי נשימה רוצה יותר מכל שיעזרו לו להחזיר את הנשימה דרך האף לקדמותה. אם גם אתם מעוניינים בניתוח מחיצות, מומלץ להגיע לפגישה ראשונית בקליניקה של דוקטור קרמר למשל, הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה ולקבל אינדיקציה לסבל השמור לאנשים אשר סובלים מקשיי נשימה וכמובן – הערכת סיכונים וליווי אישי גם אחרי התהליך.

ניתוח מחיצת אף המלצות

אחד החששות הגדולים בקרב אנשים שעומדים לעבור פרוצדורה כירורגית באף, הוא שבמהלך הניתוח עצמו יצטרכו לחתוך חתכים בעור הפנימי שלנו ואף החיצוני, דבר שיצריך לאחר מכן גם טיפול אסתטי מיוחד שיכול לשנות לנו את תווי הפנים שהתרגלנו אלהם. עם זאת, הטכנולוגיה התקדמה וכיום ישנו מכשור מודרני ומומחים רבים אשר יכולים לבצע את הניתוח על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

נשאלת השאלה, מה זה למעשה ניתוח מחיצת האף? ובכן, לפעמים המחיצות גדלות, גורמות לנפחיות באף ולקשיי נשימה, גם אם המחיצה סוטה קצת. למעשה, התסמין של מחיצה עקומה הוא קשיי נשימה וכמובן תחושה של גודש באף שמפריע לנו לנשום. בשביל להסיר את עודפי רקמת הסחוס שהצטברו בין המחיצות וככל הנראה הם אלה שמפריעים לכם, הרופא המנתח יחתוך מספר חתכים קטנים בתוך מחיצת האף וזאת ברוב המקרים מבלי לחתוך בכלל את החלק החיצוני של האף.

אז למה אתם מחכים?

הקליניקה המובילה בארץ
לניתוחי אף ואסתטיקה

צרו איתנו קשר כבר עכשיו:

    קידום אורגני seo קידום אורגני seo