לתיאום ייעוץ חייגו072-3207842

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

איפה אני נמצא?

ניתוח אף משולב

ד"ר קרמר מתמחה בניתוחי אף משולבים המטפלים גם באספקט הרפואי של הבעיה וגם בצד האסתטי שלה.

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

רופאי אף אוזן גרון אשר מתמחים בניתוחי אף, לרוב משלבים בניתוח גם את הפן האסתטי, אשר יכול לכלול מגוון רחב של שינויים שאנשים רוצים לערוך באפם. עם זאת, ישנם גם מקרים הדורשים התערבות כירורגית בגלל בעיה רפואית או קשיי נשימה, אשר לרוב נובעת בגלל סטייה במחיצות האף. במקרה של ניתוח אף משולב ישנתן שתי שיטות המקובלות כיום, ניתוח אף קלאסי וניתוח אף פתוח.

במקרה של ניתוח אף קלאסי, כאן מדובר בהליך הנפוץ יותר כאשר ההתערבות הכירורגית נעשית דרך הנחיריים ולאחריה לא יהיו סימנים וצלקות, כיוון שדרך הנחיריים ניתן להתעסק בעצמות והסחוסים של האף זאת מבלי לפגוע בעור החיצוני של האף. בניתוח אף פתוח, שלמעשה, מדובר בניתוח המורכב יותר אשר מקובל לרוב כאשר ישנן פציעות המצריכות ניתוח מסוג זה, אך בשביל שלא תישאר צלקת בין הנחיריים כמו שבדרך כלל קורה אחרי ניתוח אף פתוח, ישנה גם התערבות אסתטית ולכן הניתוח הוא למעשה ניתוח אף משולב.

רפואי ואסתטי: ניתוח אף משולב

ניתוח אף משולב ייערך בעקבות מספר סיבות. הסיבה הרפואית הנפוצה ביותר היא קשיי נשימה, שלרוב נגרמת כאשר ישנה סטייה של מחיצת האף, מה שגורם לקושי. גם אם המטופל סובל מסינוסיטיס או כאשר הסחוסים מייצרים סטייה של מחיצות האף. במקרים הללו ניתן לערוך ניתוח אף משולב של רופא אף אוזן גרון אשר מתמחה בניתוחים מסוג זה. ניתוח לרוב מעלה אצלנו אסוציאציות רפואיות, אך במקרים רבים כשיש צורך בהתערבות כירורגית באף, לרוב נצטרך לשלב זאת עם טיפול אסתטי כשי להימנע מהשארת צלקות מיותרות.

ניתוח אף משולב: כך תעשו זאת נכון

אם קיבלתם את ההחלטה ובין אם היא נכפתה עליכם ואתם בדרך לערוך ניתוח אף משולב, כדאי שבראש ובראשונה תקבלו ייעוץ מתקדם אצל המומחים. הקליניקה של דוקטור קרמר, הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה, מספקת ליווי אישי לפני התהליך, במהלכו כמובן וגם אחריו. כשמדובר בבריאות שלכם, לבטח בדרכי הנשימה ותווי הפנים, כדאי לבחור באנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בכדי שנוכל להבטיח שעשינו את הטוב ביותר בשביל עצמנו.

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי מומלץ

ניתוחים קוסמטיים הפכו כבר מזמן להיות דבר שבשגרה, כאשר יותר ויותר מסובבינו מתהדרים בשינויים כאלה או אחרים שבחרו לבצע בחלקים שונים בגופם; לרוב בשאיפה לשפר את הנראות החיצונית שלהם,  אך במקרים מסוימים זה הוא לא היתרון היחיד. ניתוח אף, אחד מהניתוחים הקוסמטיים הפופולאריים בשנים האחרונות, יכול להעניק שדרוג משמעותי למראה אך יחד עם זאת גם שיפור ברמת החיים מבחינה רפואית. בקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה של ד"ר קרמר שושנה, ניתן לקבל טיפול מקיף ואיכותי אשר משלב את השניים בצורה אופטימלית.

מה הם ההבדלים בין ניתוח רפואי לניתוח אסתטי

ניתוח אף רפואי הוא הליך כירורגי לכל דבר ועניין, שלרוב נועד לתקן בעיות שמשפיעות על יכולתו של המטופל לנשום כראוי בעזרת האף (אחת הבעיות הנפוצות היא סטייה של מחיצת האף), אך לעיתים משמש כפתרון יעיל גם במקרה של פציעה או תיקון טראומה מהעבר. ניתוח אף אסתטי, השגור בפיהם של רבים כ"ניתוח אף", נועד לרוב לתקן בעיות קוסמטיות ולשדרג את המראה החיצוני של המטופל. ניתוח אף אסתטי הוא אפשרות פופולארית ביותר עבור מטופלים שרוצים להרגיש טוב יותר עם עצמם ועם המראה שלהם, ומסייע להתאים את הפרופורציות של האף לשאר איברי הפנים.

כיצד לבחור מנתח שיכול לבצע ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

כמו בכל סיטואציה בחיים בה אנחנו תלויים באיש מקצוע, גם כאן יש לוודא שאנו בוחרים באדם הנכון שיוכל ללוות אותנו מהשלבים הראשונים של התהליך ועד לסיומו על הצד הטוב ביותר. ראשית, כדאי לוודא שהמנתח הוא בעל רקע טיפולי משמעותי בנוסף להיותו מנתח קוסמטי. כמו כן, תמיד כדאי לקבל המלצות מאנשים ולעיין באתרי אינטרנט כדי לקבל מושג רחב יותר על עבודתו של המנתח. וכמובן, לוודא היטב את היסטוריית ההצלחות שלו ולא פחות חשוב מכך, ואולי אף יותר, את היסטוריית הרשלנות שלו. ד"ר קרמר שושנה משדרגת את חייהם של מאות מטופלים כבר מעל ל-35 שנה, ובעלת ניסיון משמעותי מאוד הן בתחום הטיפולי והן בתחום הקוסמטי. באמתחתה אלפי ניתוחים מוצלחים, ובאתר האינטרנט שלה ניתן לקבל מידע מקיף אודות ההליך אותו תעברו יחד איתה, באופן המקצועי והאנושי ביותר שניתן לבקש.

אז למה אתם מחכים?

הקליניקה המובילה בארץ
לניתוחי אף ואסתטיקה

צרו איתנו קשר כבר עכשיו:

    קידום אורגני seo קידום אורגני seo