לתיאום ייעוץ חייגו072-3207842

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

איפה אני נמצא?

ניתוח אף – רינופלסטיקה

הקליניקה המובילה בארץ לניתוחי אף ואסתטיקה

ד"ר קרמר מתמחה ברינופלסטיקה – ניתוח אף, שבמהלכו מעצבים את העצם והסחוס ומרחיקים את החלקים העודפים.

האף הוא האיבר המרכזי ביותר בפנים ולכן קיימת חשיבות רבה לצורתו והיא משפיעה על מראה הפנים. אל תתנו לאף אחד לעצור אתכם או להפריע לכם בחייכם. אם האף שלכם משפיע עליכם לרעה, יש דרך לטפל בו בקלות ובמהירות, ולשפר את איכות חייכם.

מהי רינופלסטיקה?

בניתוח אף פלסטי, או בשמו הלועזי – רינופלסטיקה (Rhinoplasty) ד"ר קרמר שושנה מרחיקה חלק מעצם האף או מהסחוס ומעצבת אותו מחדש. לעתים ניתוח אסתטי זה משולב במהלך ניתוח בעל אופי רפואי, כגון: שיפור התפקוד הנשימתי, בעיקר בקרב אנשים מבוגרים.

חלק מהפציינטים לוקים בסטייה במחיצת האף, המורכבת מעצם ומסחוס. מחיצה זו משמשת לצורך חלוקת האף לנחיר ימני ושמאלי. הסטייה במחיצה גורמת להפרעה במעבר האוויר בנחיר אחד ולעתים גם בשני. ד"ר קרמר משתמשת בטכניקה ניתוחית המשלבת את הניתוח הרפואי, תוך שילוב ההיבט הקוסמטי.

תהליך הניתוח

שיחת התייעצות ובדיקה ללא תשלום ומחויבות – שיחת ההתייעצות מתבצעת במרפאה, בתל אביב או בכפר-סבא, בשעות הערב, על מנת לתאם ציפיות. במהלך השיחה נבדק המטופל על ידי ד"ר קרמר, במטרה לאבחן את הליקויים הדרושים תיקון.

הבדיקה הינה פשוטה, ללא כאבים או תחושת אי נעימות. במידה וניתן, בהתאם למקרה הספציפי של הפציינט, מבוצעת הדמיית מחשב, על מנת לנסות ולהמחיש את צורתו הסופית של האף לאחר הניתוח הפלסטי. במהלך השיחה מסבירה ד"ר קרמר למטופל את מה שעליו לעשות לפני, ביום הניתוח ולאחריו, בנוסף מקבל המטופל דפי הסבר ברורים ומפורטים כיצד עליו לפעול.

בדיקות דם לפני הניתוח – המטופל צריך לעבור בדיקת דם רגילה מספר ימים לפני מועד הניתוח, על מנת לוודא כי מצבו הבריאותי תקין וכי הוא יכול לעבור ניתוח.

יום הניתוח – ביום הניתוח נקלט המטופל במחלקה בשעה שנקבעה עמו. לאחר קליטתו במחלקה על ידי המזכירות, מקבל המטופל כדור הרגעה וזריקת טשטוש על ידי אחות המחלקה. לאחר זמן קצר, מועבר המטופל אל תוך חדר הניתוח. הניתוח מתבצע תחת הרדמה מקומית באזור האף. הודות לזריקת הטשטוש, המטופל אינו מרגיש דבר, לא במהלך ביצוע ההרדמה המקומית ולא במהלך הניתוח כולו.

הניתוח עצמו עורך בממוצע כשעה ובסיימו המטופל עובר לחדר התאוששות, על מנת לוודא כי מצבו תקין. בהמשך המטופל מועבר למחלקת האשפוז למספר שעות בטרם ישוחרר לביתו. בניתוחים פלסטיים מושם גבס על האף, על מנת לשמור על צורתו למשך כשבוע.

במהלך השבוע שאחרי – על המטופל לשהות כשבוע ימים בבית. עם זאת, חשוב לציין כי המטופל מרגיש בטוב ויכול לעשות כמעט כל פעילות שאינה דורשת מאמץ גופני. אין מניעה מפעילויות כגון: לימודים, קריאה, צפייה בטלוויזיה, אכילה וכו'. כאשר מדובר בניתוח רפואי בלבד (ללא פלסטיקה) זמן ההחלמה קצר יותר. בכל מקרה, יש להקפיד על שתייה מרובה על מנת להקל על תהליך ההחלמה.

הורדת הגבס – לאחר כשבוע מגיע המטופל לאחת המרפאות, על מנת להסיר את הגבס ולוודא כי מצבו תקין והוא מרגיש בטוב. בנוסף, מקבל המטופל הוראות להמשך.

אף אחד שווה את זה

ד"ר קרמר הינה מומחית לרפואת אף אוזן גרון וכירורגיה פלסטית של האף, המתמחה בניתוחי אף רפואיים המשולבים עם ניתוחים קוסמטיים.

לקבלת ייעוץ מקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל המרפאה ולקבוע פגישת ייעוץ או להתקשר: 072-3207842

מידע נוסף

אז למה אתם מחכים?

הקליניקה המובילה בארץ
לניתוחי אף ואסתטיקה

צרו איתנו קשר כבר עכשיו:

    קידום אורגני seo קידום אורגני seo